Co jeść przed podróżą, jeżeli cierpisz na chorbę lokomocyjną

Co jeść przed podróżą, jeżeli cierpisz na chorbę lokomocyjną

Mówienie, czytanie, a nawet grać w gry edukacyjne będą sprawować swój mózg. Próbując wszelką działalność, która zachowa swój mózg aktywnie pracy powinien być sądzony.

5. Ciesz się hobby edukacyjne

Zainteresowania, które zapewniają lekcje koniec aktywności są dobre. Będziesz zwiększyć moc mózgu naturalnie, jak uczyć się od swoich codziennych doświadczeń. Należy wybrać hobby, które nie staną się monotonne i nudne, aby utrzymać swój mózg aktywny. Należy wybrać hobby, które pomogą Ci nauczyć się nowych rzeczy za każdym razem spędzać czas na niego. Pozwoli to na korzystanie z różnych części mózgu, które nie są zwykle używany.

6. Sleep Well

Co jeść przed podróżą, jeżeli cierpisz na chorbę lokomocyjną

Sen to czas, kiedy organizm odnawia i odbudowuje się. Istnieje wiele specjalistów, którzy wierzą, że człowiek powinien dostać co najmniej sześć do ośmiu godzin snu dziennie. Należy również starać krótkie power nap dziesięć minut. Po snu i drzemki, powinieneś czuć się bardziej pobudzony i powinien być gotowy na kolejne działania na cały dzień. Nigdy nie pozbawiać się ze snu, należy zdać sobie sprawę, jak Twój mózg będzie działał lepiej, z większą liczbą godzin snu.

7. Relax

Ze względu na złożoność naszego społeczeństwa, twój mózg wyczerpie się tak samo jak ciała. Trzeba trochę czasu, aby odpocząć i oczyścić swój umysł stresów i zmartwień, które mogłyby przerastają swoje myśli. Może nauczyć się medytować lub przyłączyć się do spa, aby dać swój umysł przerwę i odpocząć. Poczujesz przygotowane do przyjęcia na następny dzień, co może przynieść. Wykonując te siedem kroków będzie można zwiększyć moc mózgu i zwiększyć swój mózg zdrowia.

Artykuł dzięki: