Porównanie kosztu dojazdu do pracy autem i autobusem

Wiele lat temu, mówi się, że Eugene Kennedy powiedział, gdyby miał wybór między leczenia słabe klienta i bogatego klienta – wybrałby bogatego klienta. To dlatego, że bogaty człowiek wie, że pieniądze to nie jest odpowiedź na swoje problemy.

Czy to prawda?

Powiedziałem w kółko, że nie wolno dyskryminować bogatych. Mają też problemy. Czynią doświadczenie depresji i lęku. I w pewnym sensie, jest gorzej, bo te mniej szczęścia (lub zazdrosny) spojrzeć na nich i umniejszać swoje problemy emocjonalne. Na przykład, w internecie widziałem komentarz od kogoś poniżanie bogatych ludzi, którzy zapłacili wysokie opłaty dla swoich terapeutów. Jeden sugerował, że bogaci ludzie w bólu były pod pewnymi względami, zaledwie whiners i powiedział: „Mogę myśleć o lepszych sposobów na spędzenie opłaty terapeuty, a nie dając go do terapeuty.”

Terapeuci pracujący z bardzo bogatych donoszą, że depresja jest powszechne wśród tych, którzy byli „narodził się” do bogactwa. Co z „New Kids on the Block”? Tych, którzy złożyli swoje fortuny siebie, na przykład w dziedzinie technologii – można sobie wyobrazić emocje i niepokoje one przejść?

Wielu ludzi jest niewygodne obrotu do bogatych. To może wydawać się skomplikowane. Ale rzeczywistość jest taka, że ??istnieje mniejsza konkurencja na tym poziomie. Jedna na pięć gospodarstw domowych posiada 55% bogactwa w USA. Masz do wyboru klientów. Czy chcesz spróbować za jednym domu? Albo cztery pozostałe, które razem składają się na inne 45% bogactwa?

Twoja wizja jest wyłącznie do Ciebie. Ale jeśli myślisz o marketingu do wealthy- upewnij się zrobić idealne ćwiczenie klienta. Upewnij się zrozumieć ich potrzeby.

Casey Truffo jest prezesem i założycielem terapeuta Leadership Institute i być zamożni Therapist.com. Ona jest autorem być zamożni Terapeuta: Wreszcie można zarabiać na życie robiąc różnicy. Jej ostatni kurs samokształcenie jest zatytułowana: Różowy Łyżka Marketing dla terapeutów: The Art and Science of Tworzenie wielu strumieni Biznesu dochodowym dla terapeutów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt (949) 309.2590 lub odwiedzić nasze strony: [http://www.TherapistsLeadershipInstitute.com] oraz http://www.PinkSpoonMarketingforTherapists.com oraz więcej informacji na temat Casey i nadchodzących wydarzeniach.

Ten http://mk-global.com.pl artykuł może być przedrukowany tak długo, jak pełne uznanie wypowiedzenia.

Artykuł dzięki: